9 Mayıs 2016 Pazartesi

GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJLAR

       
GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJLAR





Evet arkadaşlar bugün 3 renk golden rose velvet matte rujlarımı tanıtıcam ve fotoğraflarla desteklicem .
Matte rujlar dudaktan bardağa çıkıyor fakat çok bir şeyler atıştırmazsanız dudaktaki kendi kalıcığı iyi , dudakta kuruma yapmıyor mat olmasına rağmen , nemli kalıyor dudaklar 
Golden rose velvet matte rujların 21 , 03 , 26 numarası bulunmakta ben de 
Üç rengine de bayıldım ve beyaz tenliler bu renkleri uygun makyajla gayet kombinleyebilirler , fiyatı 13 tl ye indiği zamanlar almıştım ki 13 tl ye gayet ve gayet iyi rujlar . 
Ben velvet matte serisini seviyorum bir de siz bakın derim .



               
                          21










 03                                                                           26                                                                                                           

20 yorum:

  1. Matte 21 güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi çok güzel renkler ama benim favorim matte 26 oldu :)

      Sil
  2. İşte Golden Rose un bu serisini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel :) ben en çok 26 numarayı sevdim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim renk o olmuştu :) Teşekkürler okuduğun için :)

      Sil
  4. Elimde 3 tane olmasina ragmen 3 numarayi cok begendim, denk gelirsem alirim ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde yakalarsanız affetmeyin derim :)

      Sil
  5. Açık renk rujları seviyorum.Bu serinin renkleri çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğenerek aldım , tavsiye ederim :)

      Sil
  6. severek kullandığım bir sürü pahalı ruja göre performansını iyi bulduğum elimde tüm numaralarını barındırdığım rujlar :) güle güle kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
  7. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 3.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerinizi yaptım ve yan tarafa da ekledim , teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Of Merolina sen ne yaptın şimdi ama yaa :)) artık almayacağım derken bu kadar güzel rujlar gösterilir mi^^ ben numaralarını tam anlayamadım hangisi, hangisi ama şu turuncu alt tonlu hariç diğer ikisine bayıldım ten renklerimiz de benzer mutlaka bir bakayım :) emeğine sağlık 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teeşekkürr ederimmmm , numaralar sanırım bilgisayarın ekran boyuna göre değişik yerlerde çıkıyor. Çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  9. E çok güzel o zaman. Bayıldım renklere de. Ama sana da ayrıca çok yakışmış

    YanıtlaSil